tisdag 14 april 2009

letar lägenhet.


jag vet att jag ska bli bättre på att skriva men det har inte funnits så mycket tid faktiskt.
i veckan har det inte hänt så mycket förutom att vi i klassen ska åka ut till ett slott här i Göteborg och spela teater för barnen på drottning silvias barnsjukhus så allt som allt med barn och föräldrar kommer dom vara ungefär 150 stycken så det ska bli sjukt kul, ser verkligen fram emot det.
antingen nästa vecka eller veckan där efter drar jag till Stockholm och fixar lite, ser fram emot det med.
den 7 juni drar jag ner till Stockholm också för att jag och jossan ska sitta inne på åhléns och signera dvderna så för dom som vill ha en dvd signerad, kom dit!
fortfarande lika roligt med folk som kommentarar på min bilddagbok och skriver så posetiva saker om filmen och om mig, tack för det!
just nu sitter jag hemma hos elin med natha och elin och letar lägenhet.. vi ska försöka flytta till en ganska billig och fin lägenhet, gärna centralt.. ganska svårt att hitta men vi letar på för fullt.
nu ska vi äta en godnatt macka och sen sova så godnatt gott folk, sov gott och dröm sött.


Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar