onsdag 13 maj 2009

intervju i GP.

Godmorgon!

igår intervjuades jag av GP för att dom ville följa upp vad som har hänt efter " i taket lyser stjärnorna" och tydligen hade han som intervjuade mig fått reda på att jag skulle vara med i "Gangs of Gothenburg" den pjäsen jag berättade om i ett tidigare inlägg så han frågade lite om den och vilken roll jag skulle få och så.. men det vet jag ju inte än men det var mer frågor än så!
men för er som är intresserade kan läsa om intervjun i GP idag:)
jag har rätt så mycket jag ska hinna med idag och jag vet inte hur det ska gå..
nu snart ska jag till skolan och försöka komma ikapp allt skolarbete efter det ska jag iväg på provfilmning, jag måste bara säga att jag har verkligen hamnat i ett "fack", får ungefär samma roller jämt, den här lite kaxiga- självsäkra-snygga-med stora bröst tjejen och det tycker jag är lite roligt för det är verkligen inte sådan jag är men okej efter det ska jag sola och efter det ska jag plugga manus inför sagorna som vi ska spela upp på tjolöholms slott med Carolina Gynning och Lasse Kronér.
det ska bli väldigt häftigt att få träffa båda två men mest av allt Carolina, hon är så jävla ball och verkligen står för det hon gör och säger, det gillar vi!
nej nu måste jag platta mitt hår för snart ska jag gå. hoppas ni får en trevlig dag!

/ Mika

1 kommentar:

  1. Åh vad är det för sagor? jag vill se Mika! <3
    Tryck på mitt namn för att komma in på bloggen och svara :P

    SvaraRadera