onsdag 13 maj 2009

provfilmning på gång!




hej kära folk, provfilmning på gång!
alltså för ett tag sen blev jag tillfrågad att provfilma för en ny huvudroll i en biofilm(säger er ingenting men får inte ge ut några uppgifter). jag provfilmade 3 gånger för huvudrollen där så det gick jätte bra och dom tyckte jag var hur duktig som helst men det var min ålder som inte funkade, jag skulle spela 19 år och från att spela 14 år som ullis var till att spela 19 år blir ganska svårt och oftast i filmvärlden brukar man få spela yngre än vad man är.. men huvudrollens kompis (som ska spela yngre) ville dom att jag skulle provfilma för istället nu.. så idag klockan 15.30 är det dags så heja på mig för er som vill se mig i fler filmer då än bara "i taket" ja, bara så ni vet så är det nya smeknamnet för "i taket lyser stjärnorna" ingen orkar säga hela namnet ;)
just nu ska jag börja göra mig iordning mig och sen blir det att träffa natha och hitta på något roligt.
hoppas ni mår bra och tack åter en gång för alla gulliga kommentarer överallt!

/Mika

2 kommentarer:

  1. men lycka till då raring :o)
    va trist att åldern måste ha betydelse ibland.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Äre Tusen gånger starkare?

    SvaraRadera