lördag 20 december 2008

jullov är skönt!

Lördag, klockan är 14:17. funderar på att kanske göra mig iordning snart. igår var en jätte mysig dag.. Elin kom hem till mig när hon slutade jobbet och vi åt godis och drack julmust, gott! sen bestämde vi oss för att gå ut och träffa Alexander och Edh när vi träffat dom drog vi in till stan och åt på mcdonalds och där hittade vi några vänner till alex så vi drog hem till en av dom och hade det trevligt, kollade en rulle och somnade klockan fem på morgonen eller något haha. idag skulle jag och mamma gått på stan men jag orkade inte så vi gör det imorgon bestämde vi..

bara fyra dagar kvar till julafton, lääängtar! (:

nej nu ska jag gå och lägga mig i ett varmt bad med tända ljus och bara mysa..

vi hörs och syns, ring en pling på luren om det är något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar