tisdag 23 december 2008

GOD JUL!!

glömde skriva igår, förlåt.. men idag är jag tillbaka igen!
dan innan julafton.. längtar!! (: ska åka till Malmö snart och hälsa på hela tjocka skånska släkten. vi åker vid 13.00 så dags att jag börjar sätta igång att göra mig iordning nu. igår var jag och shoppade julklappar på stan med Anton.. hittade massa bra julklappar till min syster och mamma! shuhuuu. köpte även lite grejer till nyår, multiglitterspray och en fin ögonskugga från makeupstore som är jätte glittrig, sånt gillar vi! sen åkte jag hem och slog in paketen.. Alexander och Wazan kom hem till mig och vi drack julmust sen gick vi ut och träffade Elin och hennes mammas pojkväns barn och tog en fika på tin tin i vasa, det var myys.


nej nu måste jag göra mig iordning. hoppas ni mår bra och får en riktigt god jul!!




seees/ Mikpik.

1 kommentar: