fredag 19 december 2008

I taket lyser stjärnorna.

saknar inspelningen, saknar alla fina människor :/ såg iofs dom flesta i mitt filmteam för några veckor sedan och fick hälsat lite på dom men saknar alla ändå men nu är det bara att tänka posetivt för snart är det galapremiär och då får jag träffa alla igen så det känns skönt, oj vad jag längtar!
är inte nöjd med planchen, tycker jag ser lite knubbig ut vilket jag inte är. det finns snyggare bilder på oss men men.. vad ska man göra?
roligt med alla ytliga vänner som helt plötsligt tycker att dom känner mig jätte bra!! (y) det är bara att skratta lite och skita i det, så är det och det får man ta helt enkelt, jag vet ju vilka som är mina riktiga vänner och inte tar mig som "wow, hon är kändis snart då kanske man ska bli vän med henne" jag har bra koll på vilka som slickar röv, är kändiskåta och vilka som tycker det är coolt att vara vän med mig pågrund av filmen. jag är ingen annan människa, jag kommer alltid vara samma människa som alltid har varit! har aldrig fattat det där med att om man är känd är man mycket coolare och alla ska bli vän med en?
jaja, inget att haka upp sig på(:
har många fina vänner som bryr sig om mig och som jag älskar så otroligt mycket.
Elin Norström, oj vad jag älskar dig. du är min stjärna och du lyser verkligen upp när jag mår som sämst. glöm aldrig att du är bäääst.
och tack mamma för ditt stöd och för att du är så stolt över din dotter(:
loooooove.

1 kommentar:

  1. Jag ska se filmen,eftersom min kusin spelar Susannna.:D

    SvaraRadera