torsdag 25 december 2008

Malmö..

nu sitter jag här hos mormor och morfar i Malmö och har inte skrivit på några dagar för att jag inte har haft någon dator tillgänglig.. trailern till i taket lyser stjärnorna har kommit ut på youtube och släkt och vänner är helt galna och vill kolla på den.. så nu har alla här fått kolla på den i alla fall och jag är faktiskt själv väldigt nöjd med den! (: jag är rätt duktig ändå.. igår var det julafton och fick grymt många fina paket. jag fick min juicy tröja som jag hade önskat mig mest av allt, wohoo!! men den bästa julklappen av allt var att vi ska få åka till Berlin, jag och Josefine.. vi ska tävla i filmfestivalen i Berlin.. jag trodde verkligen inte att vi skulle komma med men det gjorde vi.. så vi åker i Februari! (: oj vad jag längtar.. så nu är det mycket. galapremiär och Sverigepremiär i Januari och Berlin i Februari, sjukt kul.. men det som kommer härnäst är nyår och det kommer bli ett jävla röj, party party party!!
saknar min elin som är hemma i Göteborg men jag kommer på lördag faktiskt så håll ut elin och jag ska försöka mitt bästa med att inte gråta för mycket, looove till dig.

imorgon ska jag till min thereses (min kusins flickvän) salong och blondera mig sen ska vi på stan hela släkten och storshoppa, hitta något på rean med kanske! kan inte bli bättre.

jag loggade in på msn härromdagen och till min förvåning såg jag mig och josefine på msn today och där kunde man se trailern.. fett roligt att vi var med där.
på lördag åker vi hem igen, jag cajsa och mammo.. och då ska jag festa med älsklingselin, alexander och co.

skriver mer när jag kommit hem till Göteborg igen.
ha det brao!

1 kommentar: