tisdag 30 december 2008

GOTT NYTT ÅR!


jag har inte bloggat på ett tag nu, har haft mycket att göra..
har inte hänt så mycket mer än att jag har fått ännu mer ytliga vänner och folk som skriver till mig som jag inte har en aning om vilka det är men det är alltid trevligt haha.. förstår mig bara inte på vissa folk som skriver till mig eller "fans" som är helt galna och ringer på nätterna.
gillar inte det faktiskt.
exakt en månad kvar tills filmen har Sverigepremiär, alltså 30 januari.. självklart ska jag på galapremiären innan, gött!
sitter hemma hos elin just nu, hon och ronja är ute och röker, jag sitter här i köket helt själv.. stackars mig haha nej skoja bara!
nyårsafton imorgon, jag är taggad.. vi brudar kommer ha det underbart roligt på middagen hemma hos elin sen får vi helt enkelt hitta någon rolig fest som förhoppningsvis alla vi 15 brudar kan komma på, annars får vi splittras vilket är synd.. men men.

jag älskar dig och du stöttar alltid mig när jag har det svårt eller mår dåligt och du räcker alltid till, vilket jag känner att jag inte gör för dig. du är verkligen en fin människa och du är värd allt här i världen.. och du stöttar verkligen mig med det här med filmen och allt.. jag säger bara tack, tack för alla minnen, tack för vad du gett mig, tack för att du finns, tack för att du sett mig.. tack Elin Norström för allt..du är bäst!
Ronja, tack som fan för att du är så jävla sjuk i huvudet och för att du får mig ibland att känna mig som en jävligt mycket bättre människa än vad jag är, du får mig att skratta så jag har ont i magen i flera dagar sen.. tack för att du bara finns och visar en oerhört fin kärlek till mig och jag hoppas jag gör detsamma till dig, i love you. <3

så nu avslutar jag detta året med att säga tack för filminspelningen, tack lisa och maggie som valde just mig, tack till alla fina vänner som jag har, tack mamma för att du alltid stöttar mig, tack för alla skratt och tårar.. GOTT NYTT ÅR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar