fredag 19 december 2008

jag är nästan lika trendig som alla andra.

trendig.se oj skriv en kommentar hola atchu boy!
jaha, då var det min tur att skaffa en blogg och vara precis lika trendiga som alla andra.
har aldrig riktigt fattat detta med bloggande men jag får väl försöka förstå mig på det nu då! (:
man ska vara så trendig nu förtiden så det är fan sjukt. man ska sitta på ett café mitt i vasa, ta en kaffe och kedjeröka, sitta och blogga varje dag, äta sushi på någon cool sushibar i stan, helst dit alla andra går så man kan träffas och tjöta lite m.m
allt ska bara vara så trendigt hela tiden.. men det är ju bra det med!

hade julavslutning idag, det var myys.. men jobbigt för nu vet jag att jag inte kommer få träffa dig på några veckor, gå ut och ta en cigg, stå och prata och skratta.. bara få titta in i dina isblå ögon.. you make me happy! det är ju dig jag vill ha i julklapp :/ <3

ska gå på stan imorgon med mamma och visa en juicy myströja jag önskar mig i julklapp(:

var med i tidningen Elle igår, dom försöker jämföra mig och josefine som dom nya Elin och Agnes i fucking åmål, nänä det kan dom glömma! vi är ullis och jenna och det förblir vi! dom andra intervjuerna kommer i januari.. blir spännande!

vad ska vi görra? haffa en katt och ta katten å körra!

nej nu är jag hemma hos elin och ska gå ut och ta en cigg med henne på balkongen.


38 dagar kvar, lääängtar(:
42 dagar kvar.

vi sees/ Mikpik.

1 kommentar: