söndag 21 december 2008

inte många dagar kvar till julafton.


Godmorgon klockan är 12:27, en söndag och jag har verkligen märkt hur roligt det är att blogga (: idag MÅSTE jag ner på stan med mamma för det har inte blivit av innan.

jag ska bara göra mig iordning först och då vet mamma att vi inte kommer vara nere på stan förns om tre timmar haha.
jag måste visa min jucy tröja jag önskar mig, den är så mysig och jag vill verkligen ha den.. vem vet, jag kanske får den? ;)
alltså jag älskar deras kläder, mysdräkter, smycken, parfymer.. allt! skulle kunna köpa allt om man hade haft en massa pengar.
längtar så mycket till galapremiären, få gå runt där och mingla bland kändisar, inte helt fel..
bara 36 dagar kvar (: oj, har glömt att man nog måste vara ganska stilig.. får kanske börja ta och titta på en klänning snart.
nu måste jag göra mig iordning innan mamma går på stan själv. vi sees! chiaaooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar