torsdag 1 januari 2009

nytt år, nya tag!


igår var det nyårsafton som sagt.. det började med att jag, elin och ronja fixade lite mer stolar och bord hem till elin sen började vi med maten eller ja ronja haha sen kom alla brudar och vi hade det väldigt trevligt sen drog vi på fest hos någon viktor i Önnereds brygga och firade tolvslaget där och till min förvåning var min syster där men vi hade det roligt ändå, kändes lite konstigt bara att fira nyår med syrran haha sen drog vi hem till elin med shahin, theo, alex och wazan, det var också trevligt sen somnade vi gött och idag vaknade jag och ronja vid 10.00.
nu ligger jag i elins säng, vi vill hitta på något kul men vi vet inte vad!? jaja så kan det vara.
nu är det nytt år och nya tag, glömmer allt tråkigt som har hänt men tänker tillbaka på alla fina minnen 2008 och filminspelningen som alltid kommer ha en jävligt stor plats i mitt hjärta och kommer aldrig glömma dom månaderna. 31/3- 5/6. det bästa som har hänt i hela mitt liv <3
men nu får jag tänka posetivt, att det är premiär snart och att vi åker till Berlin i februari(:

första dagen på 2009, känns bra!

love/ Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar