tisdag 20 januari 2009

(:

bilden är från när vi var på p3 guldgalans efterfest (:
idag är det tisdag och jag har blivit intervjuad av GP på café tintin.. det var trevligt och allt gick bra faktiskt! den publiceras 28 januari. håll utkik! (: igår sov jag hos Ronja, vi hade det mysigt och jag hade kramp i magen för jag skrattade så mycket.

fick reda på igår att jag och jossan kanske ska upp till Malmö och göra en intervju i tv programmet Bobster som går på SVT varje söndag.. om det blir av drar vi till malmö och spelar in den 30 januari på premiärdagen men jag hinner hem till kvällen så jag kan gå på bio med mina kära vänner som dom nu så jätte gärna vill göra.. jag kan åka och göra intervjun men jossan vet inte om hon kan men vi hoppas på det, kom igen nu jossan.. skippa din skidresa med klassen för fan!

Frida nummret kommer snart, den 22 januari kommer nummret ut med våran intervju i (:

om 6 dagar är det galapremiär och dom 6 dagarna kommer gå fort för veckorna bara rusar förbi..

och självklart Berlin snart.. den 9 februari till den 13 februari..vi kommer ha så grymt kul!


imorgon ska jag gå på stan med mamma och kolla klänning till premiären, vi får hoppas att jag hittar någon snygg! (:

nu ska jag hem till ronja och hämta mina grejer som jag glömde där förut i morse och sen ska jag hem och mysa med mamma.

over and out./ Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar