söndag 18 januari 2009

Godnatt Sverige!


idag är det söndag, fast typ nu måndag eftersom att klockan är över tolv men skitsamma.

igår(lördag) var en helt underbar dag och det som jag och du, elin fick uppleva kommer inte någon i våran ålder få uppleva haha! vi hade det riktigt bra på elite hotell må jag säga. snackade lite kort med adam tensta, såg lazee, kitty, timbuktu m.m och självklart var lorentz och martin där och spelade.. dom var grymma. det var därför vi kom dit för att se på dom egentligen..
galet var det!

och självklart gjorde jag detta med dig för att du är min bästa vän elin!
du har alltid funnits där för mig hur lite jag än har funnits där för dig.
du har verkligen lagt ner all din tid och energi på mig(?) jävligt onödigt men ändå,
det är du som har fått mig att klara mig så långt som jag har gjort idag och kunna stå på mina ben, trots allt det där jobbiga. du peppar mig hela tiden och jag är grymt glad att jag har dig vid min sida som min allra bästaste bästa vän! vad som än händer och hur mycket vi bråkar.. kommer det alltid vara vi två mot världen. så fuck everybody else! haha


jag saknar dig redan.. även om det var nyss vi sågs och det gör mig förvirrad!
varför blev det såhär? varför känns det såhär? vad händer nu liksom? fattar ingenting.. känner mig som ett stort jävla frågetecken men jag antar att jag inte är ensam om att känna så eller?


nu ska jag nana kudden för att orka upp imorgon och gå till skolan!

PUSS / Mika A.k.a Ullis-knullis.. tydligen mitt nya smeknamn (efter filmen då), skit kul(Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar