lördag 10 januari 2009

Jag, Peter Stormare, Samuel och Judith.


idag är en ny dag med nya tag.. och jag har lärt mig att ta dagen som den kommer för oftast blir det bra ändå.

snart Stockholm för mig, åker nog den 24-28 januari och jag sover gärna inte på hotell, utan sover hellre hos Josefine såklart (:

den 26:e kommer bli underbart bäst men 27:e känner jag väl att jag helst skulle vilja skippa på ett sätt, pressdag liksom.. hur roligt låter det? nää, låter halvkul haha fast på ett sätt kommer den dagen också bli grym, bara jobbigt att behöva vara på det hotellet klockan 10.30.. när det har varit galapremiär dagen innan liksom! haha men ordnar sig.

åker upp med Anders (producenten) så jag kan slippa tåget på så många timmar eller slippa vara rädd för att flyga igen, att flyga till Stockholm det är nog det jobbigaste jag har gjort.. visst att det var skönt att flyga när man väl satt i planet och det gick så fort dit men fan inte grejerna du måste göra innan. innan du är klar med incheckning och allt så är du redan framme i Stockholm om du hade åkt tåg!

nog pratat om det.

idag åker jag till tjörn med elinpelin och vi får se vad vi hittar på.

en sak vet jag i allafall att vi ska göra haha!


det kommer alltid komma problem här i livet, bättre att ta tag i dom än att slinka undan och det kommer mera problem.. livet är inte menat att allt ska vara underbart utan ibland kan man må skit, bättre att göra något åt det än att göra saker som gör det värre!

1 kommentar: