lördag 24 januari 2009

snart smäller det, wohoo!

idag är det lördag och jag ska festa med elin och ronja..
igår var det fredag och våran bioplanch var med i metro (: jag fick även GP artikeln skickad via mail till mig, bra skrivet, lite saker jag bad journalisten att ändra på men annars bra!
det hade tydligen varit en artikel om mig i tidningen allt om film, "talangmika" hade det tydligen stått i artikeln och det hade varit en jätte fin bild på mig sa mamma så det måste jag kolla upp!
nu är det två dagar kvar tills jag åker.. söndag imorgon sen åker jag på måndagen så imorgon måste jag vara hemma för att ta det lugnt, packa vara med mamma och så.
fick svara på några frågor från våran hemsida igår från fans som hade frågat.. jätte gulliga frågor faktiskt och fina kommentarer så det var inte jobbigt alls.
har börjat bli lite osäker på min klänning som jag ska ha på galapremiären men jag tror det blir fint även fast jag har pinnsmala ben.. men men, vi hoppas på det bästa!
nu när det snart är galapremiär och när det händer något roligt i livet som man får uppleva och när det sen är över har man ingenting att längta till längre.. det är kul att längta efter något.. men sen när det är över, vad gör man då?
fast även om det är galapremiär snart och jag har längtat till den och den sen kommer vara över så har jag faktiskt saker att längta till.. och det är tv-programmet bobster som vi ska intervjuas i och självklart BERLIN!! (: fyy vad roligt det kommer bli..

men nu känns det bra att det snart är måndag och jag kan få träffa alla fina underbara människor igen, jag har nästan inte träffat någon i "familjen" (filmteamet) efter inspelningen.. bara några och jag har nästan inte träffat samuel eller charlie heller, mest jossan så det känns bra att få träffa alla igen..

nej.. nu ska jag göra mig iordning för att sedan dra på fest med mina kära väninnor om man ska vara lite vuxen i språket!
Puss/ Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar