lördag 17 januari 2009

röjj!


idag är det lördag och det är nice.. jag är på grymt bra humör idag för det händer lite grejer ikväll som inte många får uppleva i våran ålder, eller vad säger du elin? (: stämmer bra tycker jag! hahaha
sitter och lyssnar på Bob marley- stir it up, grymt bra låt förövrigt.
ska snart börja göra mig iordning för fick en bra slant av morsan för att åka ner på stan och köpa någon fin topp. tack mami!
ska dra till elins jobb också och vänta tills hon slutar.
igår var det intervju med skoltidningen.. det gick faktiskt bra. kan bara tänka mig att jag såg förjävlig ut på fotorna dom tog men skitsamma! haha
gick på stan igår med elin och så gick vi förbi Akademibokhandeln i nordstan och i deras skyltfönster har dom satt upp två stycken platt tv skärmar och helt plötsligt ser jag mig själv och börjar ropa där är jag! haha då spelades trailern upp där och boken var med, med det nya omslaget på mig och josefin istället för det gammla tråkiga omslaget ;)

ska intervjuas av GP på tisdag, helt själv! var är jossan? :/ vi har alltid gjort intervjuerna ihop men nu får jag klara mig på egen hand eftersom hon bor i stockholm..
fick reda på för någon dag sen att vi drar till Berlin (filmfestivalen) den 9-13 februari, BÄSTA!
vi är nämligen med och tävlar och vi ska fan vinna, iallafall våran genre.
kul att folk har börjat ropa Ullis efter mig på stan..en aning liiiiiiiite förtidigt! hahaha
våran hemsida: www.itaketlyserstjarnorna.se


9 dagar kvar till galapremiär!!
men nu ska jag kila, kyss!

2 kommentarer:

  1. hur är det på angeredsgymnasiet? jag ska välja nu snart och funderar på teaterlinjen. har ni bra schema och så?
    hehe, puss

    SvaraRadera
  2. det är bra på angeredsgymnasiet och jag tycker verkligen att du ska börja där. det är grymt! :) jaa vi har bra schema!

    SvaraRadera