torsdag 22 januari 2009

Svergies älsklingsskådisar haha!

våran hemsida: Www.itaketlyserstjarnorna.se
idag är det torsdag.. har inte gjort så mycket denna dagen faktiskt!

imorgon är det fredag och då jävlar ska jag och ronkis på fest(:

fridanummret kom ut idag, läs och njut hahaha! vi är Sveriges nya älsklingsskådisar tydligen enligt frida men det är
nice!. lisa(regisören) och johanna thydell(författare till boken) var med på tv4s morgon och intervjuades om filmen bra jobbat båda två!
det blir tv programmet bobster som jag och jossan ska intervjuas i ;)
det blir den 30:de men hinner hem till kvällen så att mina vänner kan få gå med mig på bergakungen som dom nu tjötar om! haha
hittade en klänning igår när jag var på stan, en svart rätt söt om jag får säga det själv som jag ska ha på galapremiären.. nu är det bara fyra dagar kvar och dom fyra dagarna kommer gå riktigt fort! :) och snart filmfestivalen i Berlin också. morsan följer med som stöd och jossans mamma följer med henne för lisa (regisören) och anders (producenten) har inget ansvar för oss två där och vi är inte på festivalområdet hela tiden så vi kommer ha lite fritid med och då blir det ju svårt att gå helt själva i Berlin om vi kommer bort liksom! haha nej men vi har inte valt det själva det är filmlance som har bestämt att det ska vara så.. jag har inte fattat än att detta är så stort, att filmen kommer antagligen att bli stor. min hjärna har inte riktigt hängt med än och förstått hur stort detta faktiskt är! (: skoj.
nu ska jag faktiskt snart sova för det är en dag imorgon också.
men nu finns det så mycket saker att se fram emot så nu känner jag mig gladare än vad jag gjorde innan och det är ett plus här i livet att vara glad.
självklart saknar jag filminspelningen något enormt och jag saknar familjen(filmteamet) och alla stockholmsbor som samuel, jossan, judith och charlie jätte mycket men vi ses snart allihopa och det känns grymt bra!


imorgon är det fredag, sen lördag sen är det bara söndag kvar sen på måndag då drar jag till Stockholm!! helt sjukt.


puss och godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar