söndag 4 januari 2009

januari.


godmorgon, nu har jag vaknat iallafall klockan 13:21 men det är lugnt haha.

dålig attityd är det värsta jag vet, folk som slickar röv är det värsta jag vet, dom som tror att dom känner mig men har ingen aning om vem jag är kan fara och anonyma människor som ringer och frågar om det är mika, ja vem fan har ni ringt till liksom? sluta ringa och låt mig vara. tack! nu är det 2009 och jag ska börja om från början, en ny start helt enkelt.detta året är ett år som inte kommer vara som vilket år som helst.. jag kommer bli en ny människa, folk gör mig till en ny människa.. fast jag är fortfarande samma person som jag alltid har varit fast i andras ögon är jag någon helt annan. vill inte att folk ska veta vem jag är och kunna mitt privatliv ut och in som en bok.. vill fortfarande ha ett eget privatliv som folk ska skita i. folk tror att jag tycker om detta men det gör jag inte!


idag ska jag ta det lugnt och bara njuta av att det är fint väder och bara längta tills galapremiären om 22 dagar (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar